jueves, julio 26, 2007

ME IN LONDON

Pasei uns días coa miña xente en Londres. Resumo rápido: moi caro, horrible comida. Saio coa impresión de ter estado nunha grande cidade que non me deixou ver ó pais onde se atopa. Pero a experiencia pagou a pena xa contarei algunhas cousas de aquí en adiante.
Na foto que colgo falta o peque, Pablo, que evidently foi o photographer. Nos chegamos a hyde Park Corner, escoitamos ós speakers e vemos que, na herba, había unhas hamacas tentadoras postas a propósito. ¡A por elas! Cando levabamos un tempo ven un paisano a cobrar... E nos chapureanding pitinglish a dicirlle que non sabíamos que había que pagar e que se acaso nos marchabamos xa mesmo... : "We think it was free" ó que nos resposta: "In London?" Foi a frase da viaxe. Finalmente debimos darlle pena e deixounos marchar co corpo recuperado e un sorriso pola resposta e bo rollo do señor.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

que guay, londres, fuisteis a algun museo?
jajaja hasta te cobran por sentarte no?

estos ingleses....pss

"er profe" dijo...

Museos vimos un montón ( es un defecto profesional de la whole familiy) pero curiosamente en los museos naconales no cobran nada: en el British Museum, la National Gallery, National Gallery of portrait, etc. En conjunto muy bien. Me gustó mucho al ver la Torre de Londres ( el castillo real del pueblo)una representacón que hicieron de la acusación de Enrique VIII a Ana Bolena ( el muy c..., luego de cargarse a nuestra compatriota Catalina de Aragón y de usar para ello a esta Ana va y se la carga) la representación estuvo muy bien ( salí reconfortado porque aunque era en pitinglish me enteraba más o menos)