sábado, julio 14, 2007

"Pájaros de barro", "d er mihmo"

free music

6 comentarios:

Anónimo dijo...

jeje, esta la conozco!!
no conozco muchas d Manolo García pero esta síi, cómo no!?, es muy bonita!xD

Anónimo dijo...

Esta es muy bonita...
Las letras desde luego son preciosas pero lo que es la música más bien me aburre...vamos que unas canciones si las escucho pero un disco entero me duermennn!

Ángela

"er profe" dijo...

Debe ser a idade, a min tamén me cargaban bastante noutras épocas e agora me encantan. De feito este ano con mi mp3 heredado fun ó Instituto polas mañás acompañado sempre de: Manolo García, Jorge Drexler, J. Cullum e, como non :), Fito. Logo de carpeta final tiña a Nirvana "desenchufeitid" que también me gusta mucho.

"er profe" dijo...

María, por qué é tan coñecida "pájaros de barro". Por certo alguén se aventura a descifrar que son para Manolo García eses paxaros de barro. Para min son cancións creadas por él pero listas para voar libres.

Anónimo dijo...

A mi también me aburren sus canciones pero las letras están b ien
p.d:viva nirvana :p

LUCÍA

"er profe" dijo...

¡Viva Nirvana! de acordo. Pero nn vos metades moito co meu "Manoliño".
Por cero que próximamente vou colgar algo de Nirvana cun chisco de misterio e unha historia interesante detrás.

Por certo, lucía, non son capaz de abrir o de curtas na rede ¡e mira que o tentei veces!